El Serraparera participa al #DEFC2020 #DEFCasa

Què és el DEFC? (clicant al logo tindreu més informació)

El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre”.

Impulsada per professionals d’Educació Física amb el suport del Consell Colef i els col·legis professionals autonòmics, vol seguir guanyant participants cada any.
Creiem en una Educació Física integral i integradora, per a tots i per a tota la vida, com a base per instaurar uns hàbits saludables i un Estil de Vida Actiu.

Aquesta any, i davant la impossibilitat de celebrar el DEFC tal i com el teníem previst, l’alumnat de l’escola s’ha gravat en vídeo mostrant com d’actius estan a casa. Esperem que aquest recull serveixi per recordar la importància tant a nivell físic com psicològic de realitzar activitat física diària.

Si cliqueu a cada curs, us enllaçarà amb el vídeo que han realitzat. Mestres / P3 / P4 / P5 / 1r de primària / 2n de primària / 3r i 4t de primària / 5è de primària / 6è de primària.

Si tu també vols celebrar aquest dia des de casa, penja un vídeo fent activitat física a les teves xarxes socials i posa-hi els següents hashtags:

#DEFC2020 #DEFCasa #COPLEFCActivaCatalunya

I recorda, intenta fer una mica d’activitat física cada dia!