Jornades 2019. L’art del segle XX

Dilluns 25 de febrer van començar les Jornades pedagògiques d’aquest curs, centrades en el món de l’art de l’època contemporània.

Vam iniciar amb una representació d’un grup de mestres de l’escola que pretenia evocar la pregunta i la reflexió al voltant de “Què és l’art?” per a cadascun de nosaltres.

Posteriorment, la tradicional lectura del Pregó del rei Carnestoltes per part dels alumnes de 6è, aquest any acompanyats pel Rei Carnestoltes i el seu ajudant va ser una gran festa d’inauguració del Carnaval.