#Jo em quedo a casa (Espai Virtual d’Aprenentatge)

Cicle Infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Benvolgudes famílies,

Sabem que la situació que estem vivint és força complexa i desconcertant per a tots i totes i, per intentar contribuir en l’aprenentatge dels vostres fills i filles, hem creat un espai on trobareu diverses activitats i recursos que creiem que us poden anar bé per treballar des de casa. Són tasques que anirem modificant periòdicament.

Considerem que és important que els nens i nenes segueixin un hàbit de treball aquest temps a casa. Aquestes activitats que us proposem les podeu complementar amb estones més ocioses com escoltar música, jocs de taula en família, moments de creativitat i de descans. També és important que els infants participeu de la vida quotidiana i de les tasques a casa

Així mateix podeu aprofitar els nous programes educatius que ofereixen alguns canals de televisió (Clan, Canal Super3, entre altres).

Les principals recomanacions generals que us podem fer de cara a afavorir l’estudi des de casa són les següents:

1. Feu-vos un horari. Organitzeu-vos el temps. Tingueu present que l’horari ha de contemplar també estones de descans.
  2. Feu-vos un planning de treball diari.
  3. Sigueu responsables i constants.
  4. Seleccioneu un espai adient de la casa des del qual estudiar, el qual estigui tan lliure d’elements distractors com sigui possible.
  5. Vestiu-vos. Sí, vestiu-vos i arregleu-vos per estudiar des de casa. Heu d’estar còmodes, clar que sí, però fora pijama! Pot semblar una ximpleria perquè s’està a casa, però no ho és en absolut. D’aquesta manera és més fàcil “posar-se en situació”.

Sabem que són moments molt difícils per a tothom. Us agraïm l’esforç que tot això suposa i us encoratgem a seguir endavant. Molts ànims!

Cicle Infantil

Cicle Inicial