Iniciem un nou camí: Xarxa XIEP

El passat 24 d’octubre la nostra escola va començar el seu recorregut a la xarxa XIEP (Xarxa per la Innovació d’Escoles de Primària). Gestionada pels Serveis Territorials del Vallès Occidental reuneix experts de l’ICE de la UAB, professionals dels Serveis Educatius de les diferents localitats del territori i 44 escoles del Vallès Occidental.

Aquesta xarxa pretén donar impuls als processos de canvi i millora al voltant del treball globalitzat a l’aula, alhora que fer de la pràctica reflexiva conjunta un element clau d’impuls als projectes de transformació dels centres implicats.

La jornada es va iniciar amb una interessant ponència a càrrec de Pere Alzina (mestre, pedagog, psicòleg i doctor en ciències de l’educació) amb el nom: “Aprendre, reflexionar i ser-ne conscient: nous reptes més enllà dels continguts”. Tot seguit es va fer una primera activitat conjunta de xarxa dinamitzada per experts de l’ICE.