Gimcana dels Camins Escolars

El passat dijous 26 de setembre els alumnes de 4t de la nostra escola i de les escoles Xarau i La Sínia van fer la Gimcana del camins escolars.

Els camins escolars són un itineraris d’anada i tornada a l’escola  que permeten el desplaçament segur, acollidor i educatiu d’infants i joves. Ajuden l’alumnat a recuperar l’espai públic i convertir-lo en una possibilitat magnífica d’aprendre a moure’s per qualsevol entorn urbà. Els camins s’escullen entre els itineraris més utilitzats pels infants i la seva família.

A la gimcana, els alumnes van conèixer els camins d’anada a l’escola i els comerços amics que es troben a cada camí escolar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *