Donació d’un centenar de mòbils vells per reutilitzar el coltan de les bateries

Després que el curs passat els alumnes de la Classe dels i les Picapedres organitzessin una recollida de mòbils usats per promoure la reutilització del coltan que trobem a les bateries dels mateixos, finalment aquests han estat donats a la Fundació Mona.

Esperem que aquests mòbils puguin ser reciclats en gran mesura i que la iniciativa dels nostres alumnes hagi ajudat a una millora les condicions de vida dels primats de la Fundació Mona, a més de conscienciar sobre la necessitat del reciclatge i la reutilització.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *