Els alumnes de P5 van treballar de valent al llarg del confinament i entre tots i totes van crear un conte encadenat.
Es va començar enviant a un infant una frase que quedava oberta per a que aixà ell pogués continuar la història a casa seva. Un cop escrita la seva part, l’enviava a la tutora i després ella tornava a enviar la narració a un altre company/a fins aconseguir passar per tots.
La idea era escriure un petit fragment amb l’ajuda de la famÃlia i aixà poder practicar la lectoescriptura d’una manera més relaxada, ja que es feia amb el teclat de l’ordinador i aleshores no havien de centrar l’esforç en el traç. D’aquesta manera es focalitzaven en pensar com podien escriure les paraules i en deixar anar la seva imaginació! Van poder decidir els personatges, el context i totes les accions que succeïen en els diferents moments.Â
Per acabar, quan el conte va estar redactat, es va repartir una part a cada infant per tal de fer el dibuix corresponent a la redacció.
Tot i haver estat uns quants mesos separats, vam poder crear un treball conjunt com a grup classe.
Aquà us deixem el resultat!