Contes d’arreu del món a educació infantil

Aprofitant el projecte transversal d’aquest segon trimestre, titulat “On comença el viatge?”, els infants d’educació infantil han gaudit d’unes sessions de conta-contes ben interessants en què han conegut històries d’arreu del món. Sense moure’s de l’escola han pogut viatjar a diversos indrets del planeta Terra i aprendre coses de la vida a altres llocs i països.

El projecte d’UBUNTU: Contes d’arrel i d’arreu, vol apropar els contes i la cultura popular del món a tots els infants i a les famílies de l’escola. La seva característica principal és que s’explicaran contes tradicionals, tal com s’ha fet sempre, només amb la veu: Narració oral, sense complements ni accessoris. D’aquesta manera es vol recuperar la tradició d’explicar contes com antigament
s’havia fet i obrir una nova finestra a l’escola que ens acosti a la cultura i el saber popular.