Relacions intergeneracionals a l’escola

L’alumnat de 2n, 4t i 5è de la nostra i alguns dels avis i àvies del Casal de gent gran “La Caixa” del nostre barri hem gaudit d’un matí molt nadalenc tot cantant algunes nadales uns i altres.

Aquesta activitat vol promoure i posar en valor les relacions intergeneracionals i el reconeixement de la figura dels avis i àvies com a persones rellevants dins les nostres vides.

En primer lloc els nostres alumnes van anar al Casal d’avis a cantar algunes de les cançons que estan preparant de cara al proper Concert de Nadal i, posteriorment, els avis i les àvies van venir a cantar algunes de les cançons que preparen a la seva coral. Va resultar un dia ben bonic en què ho vam passar tots i totes ben bé!