Actuem pel nostre entorn

Alumnat de 3r a 6è, mestres i famílies de l’Escola Serraparera han fet dues jornades d’accions ecologistes a diferents indrets de la nostra ciutat. En col·laboració amb el grup de voluntaris de l’empresa “It’s logic” han desenvolupat aquestes accions en què han pogut adonar-se de la gran quantitat de deixalles que generem i de l’impacte que poden tenir al medi natural. Igualment, hem pogut comprovar que moltes d’aquestes deixalles perduren i perduraran molts anys al nostre entorn i que acaben convertint-se en un greu problema ambiental al qual hem de pensar com podem anar donant solució.

El 23 de Febrer, els més grans de l’escola han anat a passar el matí a la zona del Parc de la Riera. Han recollit una gran quantitat de brossa i s’han sorprès de com en una petita estona de treball col·laboratiu han pogut arribar a recollir la quantitat de 450 kgs de deixalles entre els quals ferralla, recipients de plàstic, papers,…

El 24 de febrer, els mitjans de 3r i 4t aniran a la zona propera a la deixalleria. Demà us explicarem com els hi ha anat!!!