Acte de presentació de les cooperatives

El passat dimecres 20 de novembre es va dur a terme l’acte de presentació de les cooperatives escolars en el marc del projecte d’innovació Cultura emprenedora a l’escola.

A l’acte, els responsables de les diferents cooperatives escolars de les escoles de Cerdanyola, entre elles Els monstruets creatius i Crea Coop 5èA, van explicar com ha anat aquest inici de projecte i els objectius i manera de funcionar que es plantegen al llarg d’aquest curs.

A l’acte, van assistir, també, els responsables polítics de la nostra ciutat: l’alcalde Carlos Cordón,el regidor d’educació David González i la regidora de promoció econòmica Carme Arché.

Des d’aquí volem animar als cooperativistes de 5è a que el seu projecte esdevingui tot un èxit!!!