3 de desembre. Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

El 3 de desembre es celebra el Dia Internacional de les persones amb discapacitat.

A l’escola hem volgut aprofitar aquesta data per fer un treball de sensibilització amb tota la comunitat educativa. Hem llegit contes, vist pel·lícules i curtmetratges centrats en el tema de la discapacitat. Hem volgut fer paleses les diferents dificultats que poden tenir persones amb aquestes dificultats, alhora que posar de manifest les seves potencialitats i habilitats. A partir de diferents jocs sensorials al pati els alumnes han pogut vivenciar diverses situacions. A la tarda hem elaborat un trencaclosques amb paraules, frases i  creacions artístiques de tots els alumnes de l’escola, on han plasmat allò que han après a la jornada.

Aquest trencaclosques vol fer evident la importància de l’encaix de totes les persones en la nostra societat, posant de manifest valors com la diversitat, la inclusió i el respecte vers els altres.

Ha estat una jornada molt profitosa i enriquidora per tots.