29è Festival de Blues de Cerdanyola

Els alumnes de Cicle Superior,  5è i 6è han treballat la tècnica del cartell .

A partir del cartell del XXIX Festival Internacional de Blues de Cerdanyola de l’artista cerdanyolenc Pedro Villarejo.

Cada alumne ha versionat el cartell dedicat a Dr. John (tal com era conegut el músic Malcom John Rebennack Jr., tot un mite del món de la música, que ens deixava el passat mes de juny). Va actuar en dues ocasions al FIBC: el 1994 al pavelló d’esports i el 1998 al Teatre Ateneu. Guanyador de sis Premis Grammy i membre del Saló de la Fama del Rock and Roll des del 2011, es té un gran record d’ell al seu pas per Cerdanyola del Vallès.

A partir del cartell d’en Pedro Villarejo, els alumnes cadascú amb el seu estil i llibertat creativa han pogut conèixer diferents aspectes i recursos artístics, així com conèixer autors plàstics i músics de Blues.

Com activitat sorpresa, van poder parlar i conèixer a l’artista Pedro Villarejo.