“L’art d’ensenyar és l’art d’ajudar a descobrir”

Mark Van Doren

PLA D’ACTUACIÓ CURS 2020-2021

Cliqueu aquí per descarregar el document definitiu del Pla d’Actuació de centre que desenvoluparem a l’Escola Serraparera el curs 2020-2021 arrel de la crisi sanitària del COVID-19 aprovat en consell ordinari el 9 de setembre de 2020.

També, clicant aquí, veureu un vídeo resum dels aspectes més rellevants del pla.

Altres documents:

Cartells Roser de Maig 2020

La festa del Roser de Maig és un espai de convivència on els veïns i veïnes de Cerdanyola ens trobem per gaudir de la festa així com de totes les activitats, culturals i festives.

Des dels focs d’artifici, el pregó, els correfocs, els castellers, els concerts… Llegeix més»

Un tastet de P3

Us deixem un vídeo de mostra d’algunes de les activitats que realitzem a P3.
Els primers dies d’adaptació les famílies acompanyen als infants i anem mantenint un vincle escola-famílies, sempre respectant el ritme dels nens i nenes.
Quan ja estan adaptats ens agrada que siguin partícips dels… Llegeix més»

El Serraparera participa al #DEFC2020 #DEFCasa

Què és el DEFC? (clicant al logo tindreu més informació)
El DEFC és una iniciativa que vol mostrar a la societat com és l’actual Educació Física a les escoles. Aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per… Llegeix més»

Escola Serraparera, Units I Unides Per Sant Jordi

Aquest Sant Jordi és ben estrany per tots nosaltres,
però no per això deixem de celebrar aquest dia tan bonic i especial.
Des de l’escola us regalem aquest vídeo,
carregat d’emocions i sentiments com els dies que estem vivint.
Clica a la imatge per veure el vídeo.

Ha sortit… Llegeix més»