YAYOI KUSAMA A I3

Aquestes setmanes a I3 hem conegut a la Yayoi Kusama, una artista japonesa i encara viva, que va ser un referent artístic en el moviment de l’art contemporani, l’art pop i el minimalisme.

Descobrim la seva obra, on els colors i els “punts” són els protagonistes. Kusama exposa a Museus de tot el món i una de les seves obres és l’Habitació de l’Obliteració, un espai totalment blanc i interactiu, on els visitants són els que la van creant i transformant enganxant cercles adhesius. L’hem volgut representar al pati i hem participat tots els nens i nenes d’Educació Infantil, mestres i famílies… tothom ha estat benvingut a deixar la seva empremta. Trobareu fotos i vídeos del procés.

 

També us deixem un vídeo de la seva vida i obra (adaptat pels més petits) per si la voleu conèixer.

 

CLOE LA PALEONTÒLOGA Equip Petits

Avui els nens i nenes de l’Equip de Petits hem gaudit de l’espectacle de “Cloe la Paleontòloga”, de la Iris i en Santi Arisa.

Un conte teatralitzat amb música i en el que coneixerem diferents instruments. Ens explica l’aventura d’una paleontòloga que descobreix un misteri i ha de salvar als dinousaures… ens farà participar per ajudar-la i aconseguir resoldre el misteri, amb l’ajuda d’un REX.

Si voleu aquí podeu veure algunes fotos i vídeos d’aquest matí tan especial i divertit.

 

REGALS DE REIS Equip de Petits

Hem tornat de les Vacances de Nadal amb moltes ganes de començar un nou trimestre… i quan hem arribat a la classe hem trobat els regals que ens han deixat els Reis d’Orient.

Els hem obert entre tots i totes. Ens han portat joguines i jocs per la classe: puzzles, nines, estris per la cuineta, construccions… i també algunes coses relacionades amb l’esport (pilotes, una cistella, una porteria…) Estem molt feliços i hem passat una llarga estona jugant plegats.

PATGE REIAL I TIÓ DE NADAL

Aquets dies, a l’escola hem rebut dos visites molt especials, el Patge Reial i el Tió de Nadal.

El Patge va recollir les cartes de les classes de I3, I4, I5, 1r , 2n i 3r. Algunes classes vàrem poder escriure-les amb molta il·lusió, el patge ens va saludar i vam poder parlar amb ell una estona, també ens va donar alguns caramels.

Durant les últimes setmanes hem estat alimentant al tió, amb pells de mandarina i de plàtan, galetes, pa… i l´últim dia l’hem cagat! Sabeu que ens ha portat? Uns contes per la classe i unes neules i xocolatines boníssimes. Si voleu veure les fotos endavant!

                  

 

PESSEBRE VIVENT 2022

Abans de les vacances de Nadal la nostra escola es va convertir amb un veritable pessebre vivent. Des dels més petits fins als més grans hi van participar i tothom qui ho va voler, ens va venir a veure durant el matí.
Els més petits de… Llegeix més»

CELEBREM LA CASTANYADA!

Divendres vam celebrar tots plegats la castanyada al pati de l’escola. Al matí vam poder gaudir de l’espectacle “De viatge” de la companyia Alea Teatre, vam ballar cançons d’arreu del món i per a compartir-ho amb vosaltres us deixem un videoresum de l’espectacle.

D’altra banda, a la tarda… Llegeix més»