Tallers de maquetes

Durant el tercer trimestre els infants de cicle superior hem dissenyat i creat diferents maquetes tots els divendres a la tarda.

Agrupats amb diferents grups de treball, primer de tot vam decidir quin element volíem reproduir en forma de maqueta. A continuació, en vam fer un disseny sobre paper i vam fer un llistat de tot el material que necessitàvem. Tot seguit, a les següents sessions ens vam dedicar a elaborar la maqueta, decorar-la al nostre gust i ficar-li un nom. Finalment, els últims dies d’escola, les vam exposar al vestíbul de l’escola.

El resultat final va ser molt satisfactori i van haver-hi maquetes molt originals i creatives. Si cliqueu damunt de la imatge podreu veure’n fotografies.