L’escola despedeix als nens i nenes de 6è

El dia 22 de juny va ser l’últim dia dels nens i nenes de sisè a primària. Ja que s’han fet grans i marxen cap a l’institut. Per això vam celebrar el seu comiat.

Els alumnes de 6è A i 6è B van començar fent un ball cada classe.  El qual s’havien preparat durant els últims dies de curs amb molta il·lusió i esforç per dedicar-lo ala resta de l’escola. Després van fer un ball conjunt ple de sorpreses, que va acabar amb una cançó amb lletra versionada, molt maca per despedir-se dels seus companys/es de l’escola. Finalment, la resta d’alumnat de l’escola també va cantar una cançó de comiat dedicada als alumnes de sisè.

Va ser un dia ple d’emocions! A continuació si cliqueu sobre la fotografia veure-ho com va ser.