Fem un joc al pati

Els nens i nenes de cicle superior a tallers hem aprofitat el primer trimestre per repintar els jocs antics del pati i crear-ne un de nou.

Primer, vam buscar idees de possibles jocs que podríem pintar al portxo del pati. Quan en vam tenir uns quants, vam elaborar una llista de les diferents propostes, juntament amb una imatge. Tot seguit, ho vam anar a presentar a la resta d’alumnes de l’escola i cada classe va fer votacions per escollir-ne un. El joc més votat va ser un laberint. Així que els nens i nenes de cinquè i sisè vam dissenyar el laberint en un paper, vam dibuixar-lo i pintar-lo al pati.

També vam aprofitar per tornar a pintar els jocs del pati que hi havia pintats a terra, però que s’havien anat esborrant pel pas del temps.

Si cliqueu damunt de la imatge podreu veure el procés de creació del joc.