Cicle Inicial coneix les Llegendes de Manresa

Els nens i nenes de primer i segon, hem fet una visita lúdica i divertida per diferents indrets de Manresa. A través de diverses llegendes hem conegut alguns dels fets més rellevants de la nostra ciutat.

Primer de tot, hem anat caminant fins el Claustre del Museu Comarcal de Manresa on unes guies ens han fet la presentació i la introducció de l’activitat i hem conegut la llegenda del Timbaler del Bruc. Seguidament, les guies ens han explicat més llegendes mentre recorríem els llocs més representatius de Manresa (carrer Sobrerroca, Pou de la Gallina, el carrer del Balç i la Seu).

I sabeu què?? Hem conegut a l’Ermessenda, una veïna del segle XIV que ens ha donat la benvinguda al carrer del Balç i ens ha explicat la història de la Misteriosa Llum.

Fotografies alumnes de 1r Fotografies alumnes de 2n