Celebrem Sant Jordi

El dilluns 23 d’abril, dia de Sant Jordi, els alumnes de cicle superior vam passar el matí passejant pel passeig de Manresa, mentre observàvem les paradetes de llibre i roses. També vam tenir la oportunitat de comprar algun llibre per la biblioteca de l’aula. Va ser un matí molt entretingut i especial.

A la tarda, vam explicar el conte de Sant Jordi que ens havíem preparat amb molta il·lusió amb els nens i nenes d’infantil. Concretament, els de 5è vam explicar el conte amb els de p3 i els de 6è als de p4. A continuació, vam pintar uns titelles dels personatges del conte.

Cal dir que ens encanta fer aquestes activitats amb els més petits de l’escola. Cliqueu sobre la imatge i podreu veure com de bé ens ho vam passar el dia de Sant Jordi.

bty