Taller Art dramàtic UVic

Benvolgudes famílies,

Al llarg de quatre sessions, els alumnes i les alumnes de 4t hem participat en un taller d’art dramàtic portat a terme des de la Universitat de Vic. Els alumnes de 3r d’Educació ens han preparat una sèrie de dinàmiques i jocs per tal de treballar les emocions.

Ens ho hem passat súper bé!!!

Us deixem la veu dels vostres fills i filles, i un recull de Fotos de les diferents sessions realitzades!

Els mestres i les mestres de 4t!

Àlex: M’ho he passat molt bé. M’ha agradat molt treballar en grup.

Soufian: M’ha agradat molt l’activitat de la llum. També l’activitat del “pica-paret”.

Pau Ferrer: M’ha agradat l’última sessió perquè hem jugat amb la llum.

Eloi: L’activitat de la llum m’ha agradat molt.

Kilian: M’ha agradat molt l’activitat de la llum, conèixer els alumnes que ens han fet les sessions i el jardí de la Universitat on hi hem jugat.

Nèlia: M’han agradat totes les sessions.

Guim: En aquestes sessions m’ho he passat molt bé i he après coses noves.

Jana: M’han agradat totes les activitats, encara que la millor ha sigut la de la llum.

Ana Sofia: M’ha agradat l’activitat de la llum. No m’han agradat les activitats de representar i de teatre. M’han agradat els alumnes que ens han fet les sessions.

Pol: De les sessions m’emporto un bon record, que les activitats estaven relacionades amb les emocions i que els alumnes que ens han fet les activitats eren molt divertits.

Clàudia: M’emporto un molt bon record, i una de les activitats que m’ha agradat més ha sigut la de la llum.

Martí: M’han agradat totes les sessions però la que més ha sigut la de la llum.

Marc: M’han agradat totes les activitats i els alumnes que ens han fet les sessions.

Michael: M’han agradat totes les sessions, però la de la llum ha sigut la millor.

Elsa: M’ha agradat molt anar a la Universitat i les sessions que hem fet. La que m’ha agradat més ha sigut la de mirar un vídeo i per grups representar el final.

Pau Dusabe: La sessió que m’ha agradat més ha sigut la de la llum.

Aina: M’emporto molts coneixements sobre les emocions que hem treballat. M’ha agradat molt l’activitat de la llum i treballar l’amistat a partir de diferents dinàmiques.

Mateu: M’emporto totes les activitats que hem fet i com de bé ens ho hem passat.

Anna Maria: M’emporto tots els valors que he après. L’activitat que m’ha agradat més ha sigut la de mímica.

Maroua: M’emporto els valors que hem treballat durant totes les activitats.

Stanley: M’ha agradat l’activitat de la llum, treballar en equip i pensar conjuntament.

Andreu: M’ha agradat anar a la Universitat amb la classe i l’activitat de la llum.

Mariona: M’ha agradat l’activitat de la llum, fer activitats relaxades (massatges) i inventar-nos històries a partir del cos i la veu.

Ian: M’han agradat tots els jocs que hem fet i fer teatre. També m’ha agradat l’activitat de la llum.

Dorian: M’ha agradat molt treballar en equip.

Estel: He après a respectar-nos més i a treballar en equip.

Concurs Cartell Fira de Santa Llúcia

Benvolgudes famílies de l’escola!

Ja s’acosten les vacances de Nadal, i com ja sabeu, des de l’escola organitzem una Fira de Santa Llúcia plena de sorpreses: paradetes, actuacions nadalenques i xocolata desfeta!!! 🙂

Els alumnes i les alumnes de 4t hem elaborat diferents cartells per la diada, mitjançant el Canva.  Aquest ha sigut el guanyador! FIRA DE SANTA LLÚCIA

Felicitats Maroua i Estel!!!

Els mestres i les mestres de l’escola