NOTINEWS! INAUGUREM EL PODCAST DE L’ESCOLA LAS SEGUIDILLAS!

Bon dia a tothom!

Avui tenim l’honor de presentar-vos el nostre podcast escolar… NOTINEWS!!!

Serà un podcast realitzat per l’alumnat de l’escola, amb l’objectiu de millorar la seva competència comunicativa, en les tres llengües curriculars.
L’alumnat explicarà notícies relacionades amb l’escola i/o el seu entorn, tot treballant el llenguatge periodístic i fomentant l’esperit crític.
El podcast anirà adreçat a la comunitat educativa i a tota aquella persona que el vulgui escoltar.
Al primer episodi presentarem i comentarem les característiques bàsiques del podcast i donarem veu als diferents agents de la comunitat educativa.

Per acabar, dir-vos que l’escola som tots, per tant, qualsevol persona que vulgui participar, suggerir, aportar, opinar…Serà gratament escoltat/da i podrà participar-hi directa o indirectament al podcast. Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres, enviant una correu electrònic o un àudio a: notinews@lasseguidillas.com

NOTINEWS! No us el podeu pas perdre!
¡Nos escuchamos pronto!
Be happy and smile!

1. NOTINEWS. PRESENTACIÓ

1. neusca Autor de l'article

Moltes gràcies! Ja tenim una nova oient!
      Sí, entegistrarem cada setmana però publicarem cada dues. Pel tema d’organització, muntatge…és més adient fer-ho així.

1. Laura

Felicitats a les MESTRES implicades en aquest nou projecte. Grans professionals!!!
    M’ha fet molta il.lusió escolta les meves companyes, alumnes que vaig tenir fa uns anys a tercer ( Samara i José M.), les mares de l’AMPA l’han fet fantàstic …com tot el que fan!!!
    Felicitats a tots els que heu participar!!!
    Desitjant escoltar més!!!!

2. MARINA

Gran iniciativa!! me encanta.
    me ha hecho recordar cuando yo hacía primaria en este mismo colegio hacíamos sesiones de radio, y cantamos varias canciones.
    Los peques se van a divertir mucho y a nosotros nos va a encantar escucharlos.

Felicidades!!!

1. neusca Autor de l'article

Moltes gràcies Marina!
      Ens alegra molt que t’hagi agradat la iniciativa i t’hagi fet recordar uns moments tan macos amb la ràdio!
      Aquesta setmana, una part de l’alumnat de segon treballarà el guió i a la següent, gravarem i publicarem.
      A reveure!