Ens posem a treballar!! Propostes pels alumnes de 3r

Bon dia nens i nenes de tercer!!

Que tal esteu? Esperem que porteu bé això d’estar confinats a casa. Volem que sapigueu que us trobem a faltar i que tenim moltes ganes de que tot això passi i de que podem tornar a l’escola.

Hem preparat unes petites propostes per tots i totes vosaltres. Cada dilluns us passarem un pla de treball per tota la setmana, les d’aquests tres dies són perquè aneu escalfant motors i us aneu habituant a dedicar unes estonetes diàries a fer coses “de cole”.

Els vostres pares i mares tenen les nostres adreces electròniques a les que ens podeu escriure pel que necessiteu.

Una forta abraçada!!

Pla de treball primera setmana 3r