TREBALLEM PER PROJECTES

A mitjans del mes de gener l’alumnat de 5è ha començat a organitzar la investigació del projecte d’escola “L’orígen de la vida”.

Primer entre tots els membres del grup es van crear unes subpreguntes que sortien de la pregunta repte “com és que la necessitat ens fa créixer?”, aquesta pregunta ens ha motivat a fer la investigació i per tal de poder contestar-la ens han sorgit unes preguntes noves (les subpreguntes) que tot seguit es van agrupar en categories.

Després es van crear els equips de treball cooperatiu, on cada nen/a té un rol, d’aquesta manera tothom té unes tasques assignades per fer.

Ara cada grup està fent les seves investigacions per tal de poder respondre les subpreguntes.

Si cliqueu a l’enllaç podreu veure imatges de treball en equip en el moment que agrupaven les subpreguntes per categories.