Sessió de TIC

El divendres passat els enxanetes vam fer una sessió TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) de la mà de la Neus, educadora de l’escola.

Com sabem, vivim en l’era de la societat de la informació i la comunicació i els infants des que naixen viuen immersos en l’era digital, ja que la tecnologia, la informàtica, la programació o la robòtica…, són conceptes que estan ja implícits a les vides dels nostres alumnes.

A l’àmbit educatiu, l’ús de recursos tecnològics està al servei de les noves metodologies pedagògiques, i es treballa per integrar-les de manera natural a la vida de l’alumne. Des de l’escola s’ofereix la possibilitat que els alumnes es familiaritzin amb tot tipus d’instruments tecnològics i en sàpiguen treure el màxim partit. Les d’activitats digitals, ens ajuden a apropar els coneixements als alumnes amb mètodes més atractius, innovadors i sobretot, motivadors pels mateixos infants que mostren més interès per aprendre i seguir el contingut curricular de l’àrea. Obtenint millores en els resultats i uns aprenentatges significatius i funcionals. Però alhora és imprescindible que en facin un ús conscient i responsable.

A vegades però, els infants saben utilitzar millor aquestes eines que els adults. Per això, la finalitat d’aquesta sessió era d’una banda, que els familiars coneguessin de primera mà, què i com s’utilitzen les TIC a l’escola i a les aules de cicle inicial, i d’altra banda, que tant adults com infants coneguessin recursos educatius per treballar a casa amb els seus fills, i ajudar-los a reforçar continguts a partir de jocs educatius digitals.

Aquí us deixem algunes fotografies de la sessió!

IMG_20170505_171746

????????????????