RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
Aquest trimestre el Departament d’Ensenyament preveu el PROCÉS DE RENOVACIÓ PARCIAL DEL CONSELL ESCOLAR (5 NOV – 21 DES).
Ens proposem millorar el % de participació facilitant la informació a les famílies i establint un diàleg amb tots aquells pares o mares que voleu participar en la gestió del Projecte Educatiu de l’escola.
Ens posem a la vostra disposició per informar-vos de tots els aspectes que us calguin.
Iniciem el procés facilitant a totes les famílies la informació inicial i establint com a mitjans d’informació aquest espai web, el correu electrònic, grups de whatsapp i  les informacions que us portaran els/les vostres fills/es i la cartellera de l’escola.
Podeu consultar el cens electoral a la cartellera personalment o fent l’encàrrec als/les vostres fills/es.
Aprofitem aquesta convocatòria per iniciar el procés de renovació del Consistori Infantil 2019. A partir de P5 cada aula té una regidoria i els alumnes de 3r a 6è es presenten com a candidats a alcalde/essa.