LET’S CLEAN UP EUROPE!

Us presentem una activitat que forma part del nostre PLA D’ACCIÓ del PROGRAMA ESCOLES VERDES i s’emmarca dins de les actuacions destinades a tractar l’impacte dels RESIDUS en el nostre planeta. Estem molt contents de col·laborar en aquesta iniciativa que ens permet transmetre continguts i valors als nostres alumnes. Us animem a participar-hi com a comunitat educativa i a fer-nos arribar les vostres opinions. La setmana del 7 a l’11 de maig anirem organitzant amb la col·laboració de tothom que hi vulgui participar i el dia DILLUNS, 14 DE MAIG portarem a terme l’activitat. A mesura que avanci la setmana us anirem informant de l’organització final. Qualsevol idea serà molt benvinguda!

PARTICIPEU-HI!

ACCÉS AL PROGRAMA VERSIÓ PDF

ACCÉS A L’ÀLBUM DE FOTOS DE L’ULTRA CLEAN MARATHON / Ràdio Q / activitats Educació Física

ACCÉS AL VÍDEO DE L’ETAPA 2 DE L’ULTRA CLEAN MARATHON (14.05.2018)