CLOENDA ENXANETA DEL CURS 17-18 A LA UNIVERSITAT DE VIC

El passat dissabte 2 de juny va tenir lloc la festa de celebració de la cloenda del curs enxaneta d’enguany a l’aula magna de la Universitat de Vic.

L’acte va començar amb la benvinguda del degà de la mateixa universitat i la consellera delegada d’educació i formació del consell comarcal d’Osona, Anna Franquesa. Ambdós, van agrair la participació i implicació dels enxanetes i les seves famílies en el projecte i van destacar la transcendència del mateix. També es va agrair amb un bon aplaudiment a tots els mentors que col·laborem en aquest projecte i als seus creadors.

A  l’acte es va mostrar un vídeo on sortien les imatges del dia a dia en el projecte de les diferents escoles involucrades per donar visibilitat del què es fa a totes les famílies. I també un vídeo preciós on cada enxaneta de les diferents escoles explicava què era per ell enxaneta o bé que els agradava d’anar a enxaneta. Aquests dos vídeos van recollir i plasmar l’alegria de tots els nens i nenes de formar-ne part i les ganes de continuar-hi. I l’emoció de nens i nenes i les mateixes famílies no ens va deixar indiferents.

Podeu visualitzar el vídeo dels enxanetes de la nostra escola.

Així mateix, es va donar pas a l’entrega de diplomes als veritables protagonistes d’enxaneta i cada grup d’escola va sortir a l’escenari davant de tots per rebre aquest homenatge. Uns oments de molta felicitat i emoció una altra vegada.

Seguidament, en acabar l’acte d’homenatge, tots vam poder gaudir d’un bon pica-pica i de la gran actuació infantil de Jaume Ibars, on tots els nens i nenes i les seves famílies van gaudir d’aquell meravellós espectacle, ballant i fent tot el que els indicava el cantant.

Així un any més,amb aquell nus al coll ens acomiadem d’aquest gran projecte que ens uneix com una sola família. Moltes gràcies a tots els enxanetes i a les famílies per crear tots aquests moments màgics!