CAMINS SEGURS: La SI BISAURA exposa un projecte al CONSISTORI INFANTIL

Un grupet d’alumnes de la SI Bisaura s’han reunit aquest matí amb el Consistori Infantil per exposar-los un projecte molt interessant, CAMINS SEGURS. La proposta ha estat molt ben acollida i hem arribat als següents acords:
  1. Al migdia protagonitzarem la pintada del rètol de l’escola, final dels itineraris que s’adrecen a l’Escola Segimon Comas.
  2. Els dies 12 i 13 de setembre els alumnes de la SI Bisaura ens explicaran el seu projecte a les aules.
  3. A partir del curs 2017/18 podrem utilitzar els CAMINS SEGURS per anar a l’escola.
Felicitem a la SI BISAURA per haver tingut aquesta iniciativa!

ACCÉS A L’ÀLBUM: AQUÍ