Biblio(r)evolució.

L’Escola Segimon Comas participem en el projecte Biblio(r)evolució, impulsat per la Fundació Jaume Bofill. Som una de les 30 escoles escollides per formar-hi part. És un projecte molt engrescador en que l’objectiu principal és definir i cocrear usos innovadors que integrin la biblioteca escolar com un agent que respon als reptes actuals de l’educació. També vol incitar a la comunitat educativa a participar d’un debat ric sobre el paper clau de la biblioteca escolar en tant que agent de transformació educativa. Es preten fer-ho potenciant processos participatius i creatius, que mobilitzin, durant uns mesos, a tota la comunitat educativa en pro del repte plantejat.
Cada escola s’ha presentat en aquest projecte dins d’una categoria o dimensió, en el nostre cas fa referència a la biblioteca escolar com a agent d’impuls i participació activa a la cultura digital: formar en l’accés i selecció de recursos digitals, propiciar espais i projectes de creació digital, etc…..
Amb l’ajuda de tota la comunitat educativa que hi intervé, famílies, entitats, etc…. esperem estar a l’alçada d’aquest projecte tan interessant. A continuació podreu veure el video promocional del projecte, i unes quantes fotos del dia de la presentació .
EL NOSTRE REPTE