Voleu gaudir d’un espectacle únic i irrepetible? CANTÀNIA 18/19 “A de Brossa”

Pares i mares dels alumnes del Segimon Comas!!! Voleu gaudir d’un espectacle únic i irrepetible? Enguany els alumnes de 4t participen, per primera vegada en aquesta escola, en el projecte Cantània que està dedicat a l’artista multidisiplinar català Joan Brossa, en el centenari del seu naixement. El dissabte 1 de juny a les 16,30 hores, a l’Atlàntida de Vic és la data assignada per aquest espectacle. Si voleu entrades (7 euros) si ús plau, ompliu el següent formulari. TERMINI DE RESERVA D’ENTRADES FINS EL DIMECRES 20 DE FEBRER.

Clica en aquest enllaç per obrir el qüestionari de reserva d’entrades