VISITA A L’AJUNTAMENT

Els nens i nenes de 4t estem estudiant el tema de l’ajuntament i els serveis municipals. Per tal de conèixer més bé el seu funcionament i les regidories, hi hem anat i l’alcaldessa, Rosa Vestit, ens ha explicat com treballen.

El consistori infantil de l’escola també ha participat en aquesta visita:

Lluís Vilardell (alcalde petit), Sara Martí (regidora de Medi Ambient), Carles Rovira (regidor de Cultura i Festes), Marc Farrés (regidor d’Educació), Damià Pujals (regidor d’Esports), Roser Mendo (regidora d’Urbanisme) i Ariadna Camprubí (regidora d’Economia)

També hem parlat de les millores que s’han fet al poble i a l’escola i la importància de conservar-ho en bon estat.

L’alcaldessa ens ha explicat  què tenen previst de fer en els propers anys.

Finalment li hem fet algunes preguntes i  propostes personals per arreglar o millorar alguns coses del poble: voreres, carrers, parcs…

1617 CM Ajuntament

1. Griselda

A mí amb va agradar molt. Vem dir el que es podía millors i aixo va anar be aixi aprendemos a no xafar les coses i cuidarles. Unos quants nens o nenes es moviendo aspresament aixi el de raderra no podía veure, pero tot l’o altura va anar parfecta.