SANT JORDI A L’ESCOLA

Els alumnes d’Educació Infantil i d’Educació primària sortim de l’escola i recorrem el nostre poble i voltants per a fer una ruta literària.
Tots i totes visitarem les parades de la cooperativa BISAURACRAFTS de la plaça Bisaura i la plaça Major.
Podeu veure els 8 CAPGROSSOS, en construcció, de l’escola i el procés de treball que s’està seguint.
Decorem el balcó de l’escola

EDUCACIÓ INFANTIL: Ruta musical i literària per treballar la poesia, escoltar i cantar cançons i una llegenda, tot relacionat amb la festa de Sant Jordi.

La Lorena i en Ramon han preparat la motivació perquè els/les alumnes d’educació infantil surtin a buscar la cova del drac.

CICLE INICIAL: Ruta a l’espai vora Ter del parc i tallers:

• La llegenda de Sant Jordi amb titelles.
                      • Un conte de Sant Jordi diferent.
                      • Punt de llibre.

CICLE MITJÀ: Tallers de Sant Jordi fins a la font de l’Espadaler

5è: VISITEU LES PARADES des de les 9:30h i fins a les 12:30h! També podeu comprar online! botiga BISAURACRAFTS

6è: Recorregut pels comerços del poble per trobar les dues parelles de sinònims de la campanya “A l’abril cada paraula val per mil”.

ÀLBUM DE FOTOS DE SANT JORDI