MOBILE HISTORY MAP 14 15

– Com treballem el projecte MHM a l’escola?

Treball sobre georeferenciació d’elements patrimonials emblemàtics que els nens i nenes de 4t, 5è i 6è han fet sobre el Castell de Montesquiu i que va estar premiat al concurs mobile History Mp del curs 2014-2015, d’entre 528 aportacions més:

Salts d’Història al Castell de Montesquiu

Aquesta és la nostra 2a sortida d’aquest curs i la dedicarem a esbrinar quins han estat els personatges més rellevants dels que han viscut al Castell de Montesquiu. Es tracta d’anar fent salts d’història a través dels temps per veure com s’ha anat forjant el castell que avui dia comtemplem.

La visita al castell, l’audiovisual, el tríptic amb la informació i la cerca d’informació seran els objectius del nostre treball.

LA CERCA D’INFORMACIÓ

LES FITXES

GRUP: ARNAU GUILLEM DE BESORA

Des de l’àrea de música treballem les músiques relacionades amb la Història del Castell de Montesquiu.

SOM CASTELL CS MÚSICA

A les sessions de català vàrem redactar els guions de l’audiovisual:

ERMESSENDA – ARNAU DE GUILLEM -LLUÍS DE DESCATLLAR -EMILI JUNCADELLA

ESCRIVIM LA VERSIÓ EN ANGLÈS I CASTELLÀ

I els vàrem gravar amb l’Audacity.

Finalment va arribar el dia de la gravació del vídeo:

El making off:

El vídeo:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>