MATINS MUSICALS

Què us semblen les músiques que estem escoltant aquests matins?

Els i les alumnes/as de sisè estan fent un treball de descoberta dels gèneres musicals moderns i contemporanis. Fent un viatge des dels vaixells dels esclaus africans fins al temps més actual, han descobert els gèneres de Work Song, Gòspel, Folk, Blues, Country, Jazz, Rock i Pop. Les cançons que hem estat escoltant les darreres setmanes són tot un seguit de recomanacions fetes pels propis alumnes i que pretenen mostrar l’evolució i les arrels de la música més actual.

Si voleu saber quin gènere musical estem escoltant aquella setmana, podeu llegir els treballs de recerca fets pels alumnes que estan penjats a les portes d’entrada a l’edifici. Que la música no pari!!!

Resultat d'imatges de work songs imatge         Resultat d'imatges de blues            Resultat d'imatges de elvis