XI GIMCANA DE LES LLENGÜES A OSONA I EL RIPOLLÈS

Tothom a punt…?     CICLE INICIAL  CICLE  MITJA  CICLE SUPERIOR

Ja hi tornem a ser!

Què heu de saber?
– Comencem el dilluns, 21 d’octubre..
– No cal inscriure-s’hi. Amb el sol fet de respondre, quedareu incorporats al joc.
El límit per respondre és d’una setmana, fins al dilluns següent a les 8 del matí. A l’escola enviarem les resposta com a molt tard el divendres a la tarda.
– Les respostes s’envien a través del formulari que es desplega quan cliqueu sobre l’apartat “preguntes“. Un cop acabada la primera setmana, només es podran respondre les preguntes de la segona, i així successivament.
– Cada dilluns, durant 5 setmanes, publicarem les preguntes de la nova setmana i les respostes de l’anterior.
– Cada setmana està dedicada a un tema diferent:
1a setmana: Jocs i joguines.
2a setmana: Llengües i cinema.
3a setmana: Falsos amics
4a setmana:
5a setmana:
La classificació s’actualitza cada setmana, a partir de la segona de joc.
– Hi ha 5 categories escolars:
Categoria A1: grups classe de 1r i 2n de primària
Categoria A2: grups classe de 3r i 4t de primària
Categoria A3: cinquè i sisè de primària
– Hi ha un premi per a cada categoria de participants.
Els premis de categories escolars consisteixen a fer una sortida cultural per a tot el grup classe.
Engresqueu-vos-hi, no us en penedireu!

A L’ESCOLA, UN CURS MÉS, HI PARTICIPEM I APRENEM A CERCAR INFORMACIÓ PER OBTENIR UNA RESPOSTA!

Accés a l’espai web