FUNDACIÓ JOAN MIRÓ

Els alumnes de 3r i 4t visiten la Fundació Joan Miró de Barcelona per conèixer i comentar les obres d’aquest artista, que estem treballant al llarg de tot el curs en els tallers plàstics i de manera transversal en les altres àrees d’aprenentatge.

32402645890_d51c1b3088_z

Els educadors del Museu ens acompanyen durant la visita i ens ajuden a entendre i interpretar l’obra de Joan Miró.

Aquí sota podeu clicar l’àlbum Flickr amb totes les fotos d’aquesta visita tan interessant.

1617 CM Fundació Joan Miró

Abans de la sortida realitzem un treball previ de creació artística inspirada en l’obra de Miró, que comentarem durant la visita al Museu. Es tracta del “passaport” amb el qual iniciarem el viatge al món Miró. Després de la visita,  a l’escola, completarem aquest  “passaport” amb l’experiència de cadascú durant aquest viatge.

1617 CM Projecte Miró