ESCOLA VIRTUAL #JoEmQuedoACasa #Procicat #COVID19

Posem a disposició de tota la comunitat educativa recursos i actuacions per minimitzar el tancament de l’escola. Ens mantenim en contacte amb les famílies via mail escola, whats grups de cada nivell, mails aules de P3 a 2n, mails personals dels alumnes de 3r a 6è i xarxes socials (instagram @segitac i twitter @SegimonComas).

Cliqueu sobre la imatge per accedir a les propostes.

L’EQUIP DE MESTRES DE L’ESCOLA US VOLEM DIR QUE #ensensortirem PERQUÈ HO ESTEM FENT BÉ.

GRÀCIES, COMUNITAT EDUCATIVA!

GRÀCIES, BORSA DE VOLUNTARIS DE L’AJUNTAMENT DE SANT QUIRZE DE BESORA!       L’EQUIP DE MESTRES

ADÉU, ESCOLA VIRTUAL!      Cloenda del curs escolar

Un munt de sorpreses emotives, un estiu per endavant i ens retrobem a l’inici de curs…