ELS DINOSAURES FEM RACONS

DURANT LA SESSIÓ DE  RACONS  ORGANITZEM L’AULA EN PETITS GRUPS, CADASCUN DELS QUALS REALITZA UNA TASCA DETERMINADA I DIFERENT. POT SER  DE TREBALL O DE JOC.

PLANIFIQUEM DIFERENTS  TIPUS D’ACTIVITATS. ALGUNS RACONS MÉS DIRIGITS AMB LA  SUPERVISIÓ  DE  LA  MESTRA. EN D’ALTRES ELS NENS/ES PODEN FUNCIONAR AMB MÉS  AUTONOMIA.

ORGANITZATS EN GRUPS REDUÏTS, ELS NENS I NENES APRENEN A TREBALLAR EN EQUIP, A COL·LABORAR I A COMPARTIR CONEIXEMENTS. ELS RACONS TAMBÉ POTENCIEN LA SEVA INICIATIVA I EL SENTIT DE LA RESPONSABILITAT. 

LES MESTRES I ELS NENS/NES PORTEM UN REGISTRE DE MANERA QUE CADA NEN/A VAGI PASSANT AL LLARG DE SETMANES  PER  ELS DIFERENTS RACONS.

TREBALLAR PER RACONS TAMBÉ ENS PERMET DEDICAR UNA ATENCIÓ MÉS INDIVIDUALITZADA A CADA NEN/A, ADAPTANT LES  ACTIVITATS D’APRENENTATGE  ALS SEU NIVELL D’APRENENTATGE.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>