Dia Internacional de les BIBLIOTEQUES

El dia 24 d’octubre se celebra el Dia Internacional de les BIBLIOTEQUES
Des de l’any 1997 es commemora aquesta data en record de la destrucció de la biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans.
La imatge que va quedar gravada va ser la del músic Vedran Smailovi, tocant el seu violoncel entre les runes de l’edifici, que també havia estat la Casa de Govern en el seglo XIX.
A l’escola hem volgut recordar aquest dia escrivint un conte entre tots.
La història ha començat a la classe de P3 i va creixent a mida que passa per les diferents aules.
Cada grup d’alumnes espera per veure què ha escrit el grup anterior i poder continuar la història.
 ACCÉS A LES IMATGES
El resultat del conte és el següent:

La castanya Lola i el pet de la bruixa de Escola Segimon Comas