PROJECTE INICI DE CURS: DIA DE LES LLENGÜES, EDICIÓ 2017

EDUCACIÓ INFANTIL:
ELS DRACS I ELS DINOSAURES DINS LES ACTIVITATS TREBALLADES A L’AULA EN MOTIU DEL DIA DE LES LLENGÜES HEM FET DUES PROPOSTES DE TREBALL:
1-HEM DEMANAT A LES FAMÍLIES QUINA LLENGUA ES PARLA A CASA I A PARTIR DE LES RESPOSTES HEM FET UNA GRÀFICA PER CONÈIXER I APLICAR UNA FORMA D’OBTENIR RESULTATS.

2- HEM DEMANAT TAMBÉ A LES FAMÍLIES QUE ENS ESCRIVÍSSIU EN DIFERENTS LLENGÜES LA PARAULA “AMIC” , PARAULA TRIADA A PARTIR DE LA CANÇÓ TREBALLADA “EL MÓN SERIA MÉS FELIÇ”. TOTES LES RESPOSTES LES HEM ENGANXAT EN UN MURAL QUE HEM EXPOSAT AL PATI.
GRÀCIES A TOTS PER LA VOSTRA COL.LABORACIÓ.

ACCÉS A LES FOTOS DE LES ACTIVITATS

CICLE INICIAL: Uh, Oh, No tinc Por!

Ahir al matí els alumnes de Cicle Inicial vam realitzar el treball sobre la setmana de les llengües a partir de la cançó “Uh, oh, no tinc por” dels grup SP3. Durant el cap de setmana es va demanar a les famílies que ajudéssin als seus fills a buscar la frase “Uh, oh, no tinc por” amb diferents idiomes. A classe vam fer el buidat d’idiomes i amb la sorpresa que en van sortir molts, vam fer una tria. Seguidament per grups vam anar gravant les diferents frases i després d’un treball d’edició de les mestres, aquí podeu escoltar la nostra aportació.

Esperem que us agradi, hem fet una molt bona feina en equip!

CICLE MITJÀ:

En motiu del dia Europeu de les Llengües, els alumnes de Cicle Mitjà a partir de la frase NO TINC POR, vam buscar-la amb 25 llengües diferents que  es van anar penjant a les finestres de l´escola. També vam visualitzar el vídeo de l´InfoK Especial ” Junts contra la por ” on més tard vam poder opinar i extreure’ n conclusions.

Aquí podeu veure el treball en equip ! Esperem que us agradi !

VISUALITZAR TOTES LES FOTOS

CICLE SUPERIOR:

Una imatge, moltes llengües. Les esbrinem i us fem saber la resposta. (una activitats de les  àrees de llengua).