DIA DE LA PAU -DENIP-

Us compartim les activitats a les aules del microprojecte DIA DE LA PAU.

ELS NOSTRES RECURSOS 

Hecho con Padlet

LES NOSTRES ACTIVITATS

ACTIVITATS D’ESCOLA 

ACCÉS A L’ÀLBUM DE FOTOS

 

Dimecres, 30 de gener de 2019 

MATÍ: Activitats a les aules.

TARDA: ACTIVITAT D’ESCOLA  AL PATI DE L’ESCOLA A PARTIR DE LES 15.30h.

PLANETA PAU  (activitat àrea de música)

PRESENTA CONSISTORI INFANTIL 2019 

EDUCACIÓ INFANTIL

ACCÉS ÀLBUM DE FOTOS

ELS MÉS PETITS DE L’ESCOLA HEM APROFITAT PER PARLAR DE PAU.

LES ACTIVITATS QUE HEM FET ENS HAN SERVIT PER ENTENDRE, UNA MICA MÉS, QUÈ ÉS LA PAU.

I COM A RESULTAT FINAL HEM FET UN MURAL AMB MISSATGES DE PAU, ON CADASCÚ HA DIT EL QUE PENSAVA.

 

CICLE INICIAL  Elaboració d’ocells de la pau d’origami.

Una mostra de les nostres activitats

CICLE MITJÀ  3r .Conte de la Pau ” Conte de Na Marina”. Indígenes, pirates i lladres.

VIDEO

ÀLBUM DE FOTOS

Els nens i nenes de 3r també hem creat unes lletres molt xules per a la frase PLANETA PAU , mireu que guapes.

FOTO 1, FOTO 2.

 4t. Conte de la Pau ” Un món millor és possible”.

 

  

ÀLBUM DE FOTOS + VIDEO “Un món millor és possible.

 

CICLE SUPERIOR 

ACCÉS A L’ÀLBUM: DENIP 2019 

ACCÉS A LES ACTIVITATS: àlbum 6è

INICIEM EL PROJECTE: àudio 1

LLEGIM PER LA PAU: Cavall Fort núm 1356.

RELATS DE FICCIÓ: Snack Attack / Relat 1 / Relat 2

LES NOSTRES OPINIONS: àudio 2

6è: Projecte narracions. Hi col·labora la Cristina Rodríguez, estudiant en pràctiques de la Uvic.

6è: Taller de contes del món  (11/2/2019). A càrrec de COMSOC -Comunicació Social

5è: Construïm la lletra “P”  de “Planeta Pau” amb materials reciclats.

5è: Cantem tots junts per la Pau: Una cançó relacionada amb la situació actual dels refugiats, anomenada “Un món per les persones”.

 

1 comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>