1718 CuEmE – Inici cooperativa curs 2017-18

CULTURA EMPRENEDORA A L’ESCOLA  (CuEmE)

Els alumnes de 5è hem iniciat activitats prèvies per engegar el nostre Programa de CuEmE.

ENLLAÇ AL WEB DE LA DIPUTACIÓ: PROGRAMA EDUCATIU A L’ESCOLA

Els nostres tutors han fet una formació amb el suport de la Diputació de Barcelona.

El dia 30 d’octubre, a l’aula de 5è, hi va haver una reunió de pares  amb la tècnica d’empresa i promoció econòmica del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura, amb els tutors i la direcció de l’escola, per conèixer de prop aquest Programa.

Des de l’escola agraïm i valorem molt positivament l’assistència i participació de les famílies a aquest acte previ a la posada en marxa del Programa amb els alumnes! El 67% de les famílies hi van participar!

Divendres dia 3 de novembre, serem els alumnes qui rebrem aquesta informació. També comptarem amb la col·laboració de la Cooperativa SOM Energia SCC.

JA HEM TRIAT NOM PER A LA NOSTRA COOPERATIVA (Us ho explicarem en un altre article!).

Podeu veure les fotos aquí.

1. Bruna Mendo

M’ha encantat el començament d’aquesta cooperativa, hem començat amb molt bon peu!!!
    Ja hem fet les el·leccions dels càrrecs. Que són:
    President/a
    Vicepresident/a
    Secretari/a
    Tresorer/a
    Ja us ho explicarem en un article…

2. Ceci Amigo

A mi m’ha encantat la cooperativa per què
    hem tingut molts bons vots i ja hem triat el president, vicepresident, secretari i tresorer.
    però això ja us ho anirem explicant.