CUEME 5è

Els alumnes i les alumnes de 5è anem treballant el projecte de la cooperativa. Aquestes últimes setmanes ens hem constituït com a cooperativa i per tant tots i totes ens hi hem fet sòcies, hem après a redactar els estatuts de la nostra cooperativa i també hem dut a terme unes votacions per escollir el nom d’aquesta. Va sortir guanyador el nom de: BISAURA CRAFTS.

També vam haver de votar persones per ocupar el càrrec de president, secretari i tresorer. Primer vam esbrinar quines habilitats havien de tenir les persones que volien ocupar aquest càrrec i després vam començar a preparar les candidatures. Tot seguit, van presentar les candidatures i vam deixar uns dies perquè la resta de socis reflexionessin i després votessin.

Finalment, els càrrecs han quedat de la següent manera: Aina presidenta, Sara secretària i Martí tresorer.

Avui dilluns 23 de novembre hem fet un taller de creativitat amb la Maria Batet, ens ha donat moltes eines per poder aplicar en el disseny del logotip de la cooperativa i també en els dissenys dels diferents prototips de productes que realitzarem més endavant.

Us deixem els vídeos de les candidatures.