CS_Dr. ANTONI TRILLA

Avui dia 26 de novembre,  els  nens i nenes de Cicle Superior de la nostra escola, Segimon Comas,  juntament amb els alumnes de 1r. d’ESO de l’institut Bisaura, hem assistit a una vídeo conferència amb l’epidemiòleg Dr. Antoni Trilla.

Ha estat possible gràcies a la Comissió Marató 2020 de Sant Quirze de Besora.

L’objectiu de la xerrada ha estat aprendre més sobre la pandèmia del COVID-19.

Ens considerem uns privilegiats i privilegiades perquè hem aconseguit parlar amb el Dr. Trilla en directe. Ens han dit que hem estat l’única escola de tota Catalunya que ha tingut aquest privilegi.

Previ a la xerrada vam mirar una presentació i un vídeo per tenir més informació.

Avui, el Dr. Trilla, ens ha aclarit dubtes que teníem gràcies a les preguntes que havíem preparat.

Ens ha agradat perquè hem après molt i també ens ha agradat la seva felicitació. Ens ha dit  que seguíssim així, respectant les mesures de seguretat que ja estem fent molt bé.

MOLT IMPORTANT: M – M –M (mans, mascareta i metres)

• Rentat de mans
  • Portar sempre la mascareta. Ben posada!
  • Mantenir la distància
ACCÉS A L’ÀLBUM D’IMATGES

Des de l’organització de la Marató ens han donat permís per compartir els materials que hem treballat:

PRESENTACIÓ SOBRE COVID-19
ENLLAÇ ALS VÍDEOS DE LA MARATÓ

1. Josepa Esquerrà

Felicitats, nois i noies. Que bé que hagueu pogut parlar amb el dr.Trilla i aclarir dubtes.
    I que bé que ho hagueu aprofitat tan bé aquesta oportunitat!!!

1. Pilar Salamanca Autor de l'article

S’agraeix!
      A més, a 6è, havien treballat el projecte de LES VACUNES i poder fer el tancament amb la xerrada del Dr. Trilla, a banda d’una qualitat amb majúscula, ha estat molt motivador per a tothom.
      Gràcies de nou!

2. Lorena Bajo

Segur que ha estat una experiència genial!!!!!
    Quina sort poder parlar amb el Dr. Trilla!!

Moltes gràcies a les persones que ho han organitzat i al Dr. Trilla per la seva generositat!