CS VISITEM L’EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Avui els alumnes de CS hem visitat l’exposició de fotografia matemàtica que durant una setmana hem pogut gaudir a la Sala d’actes de la Biblioteca Pompeu Fabra del poble.
Després de visualitzar-les, cadascú de nosaltres n’ha triat quatre. N’hem escrit el nom de l’autor /a , el títol, una descripció del que hem vist i finalment quina relació hi veiem amb la matemàtica. Ha estat molt interessant i amb ganes de participar al concurs d’aquest any.
Sabeu que hi ha 2 fotografies premiades d’alumnes de la nostra escola? A veure si les trobeu!

ACCÉS A  L’ÀLBUM