CONSISTORI INFANTIL

Aquestes últimes setmanes, el consistori infantil de la nostra escola s’ha anat reunint per tractar dos temes:

1) Destinació del pressupost del 2016 (500 euros)

2) Procés de renovació del consistori infantil

L’alcaldessa, Rosa Vestit, i la regidora Marta Parcerisas han vingut a l’escola per conèixer les propostes dels alumnes i saber com està anant el procés per escollir els regidors i el nou alcalde o alcaldessa per al 2017.

1617 Consistori Infantil

Els candidats ja tenen a punt els seus discursos i la propera setmana farem les votacions.

Candidats a alcaldes 2017:

Pere Permanyer, Cecília Amigó, Guillem Verdaguer, Carla Subirana, Sergi Font, Pau Farrés, Ferran Méndez i Nico Olea.

EL DIA A DIA DEL CONSISTORI..