CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Alumnes de cicle mitjà i superior han participat en el Certamen de Lectura en veu alta.

Es tracta d’una activitat voluntària d’ampliació en què cada alumne ha llegit un llibre i s’han preparat algun fragment per a fer-ne la lectura en veu alta davant l’auditori del Consell Comarcal d’Osona.

Els nostres representants d’aquest any han estat la Bruna Mendo (4t) i en Nico Olea (6è).

1617 Lectura en veu alta

1. Mariona Bassagaña

Bona nit,

Felicitats a la Bruna i en Nico com a representants de l’escola al Cetamen de lectura En veu alta. Ho heu fet molt bé i l’experiència que heu viscut segur que la recordareu per molt temps.
    Encoratgem a tots els alumnes a llegir els llibres de la maleta EN VEU ALTA a les sessions de biblioteca.
    Llegir en veu alta ens fa passar estones divertides i ens ajuda a compartir moments lectors!