CASTANYADA

A primera hora del matí, a la vorera de l’escola, s’han fet sentir uns esclops i, al cap de cop, el picar dels bastons sobre l’asfalt i, una mica més tard, la xerrameca dels castanyers i castanyeres que avui arribaven a l’escola carregats amb cistells i amb ganes de passar un gran diaCastaña extra | Fruta y verdura Cal Fruitós de la Castanyada

Durant el matí s’han fet tallers a l’exterior; els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial els han fet al pati de l’escola.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior els han fet a la pista.

La tarda ha estat amenitzada amb música en directe per un castanyer col·laborador de l’AMPA. Durant una estona tots hem ballat i escoltat cançons de tardor; n’hi ha hagut per a totes les edats.

També hem estat atents/es a la lectura, per part del Consistori Infantil, del conte que hem escrit entre tots/es:

LA CASTANYA LOLA I EL PET DE LA BRUIXA

Mentre nosaltres ballàvem, les castanyes, les castanyes Coro de cámara Gaudia Musica (Escolanía de Guriezo): La evolución de la clave de sola poc a poc, es coïen; gràcies a membres col·laboradors/es de l’AMPA.

Tothom ha sortit de l’escola amb una paperina a la mà.

ACCÉS A L’ÀLBUM D’IMATGES DEL DIA

1. Núria Viñas

Mantenim les nostres tradicions!
    Malgrat la situació actual, hem pogut celebrar la castanyada a l’escola i des de casa.
    Gràcies a tots els col·laboradors per fer-la possible!