ART I ESCOLA. Nou projecte artístic a la nostra escola.

ART I ESCOLA

Què és?

És una iniciativa del Centre de Recursos Pedagògics d’Osona i d’ ACVIC Centre d’Arts Contemporànies i hi col·laboren persones de les següents entitats i institucions: Col·legi d’Arquitectes, Delegació d’Osona, l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Vic, l’Escola d’art de Torelló, H. Associació per a les Arts Contemporànies, Katacrack, Pakdart, la Universitat de Vic i persones a títol individual.

És una iniciativa que estableix una xarxa de col·laboracions entre diferents institucions que treballen des de l’àmbit de l’art i l’educació, conjuntament amb centres educatius.

Per a més informació: ART I ESCOLA

Des de l’escola ens hem volgut afegir al projecte i, ART I ESCOLA, és l’eix vertebrador de l’activitat artística a l’Educació Primària.

Des de l’etapa d’Educació Infantil també hi haurà col·laboració en el projecte.

Seguint la línia pedagògica que ens ha portat a desenvolupar l’espai de plàstica conjuntament amb el treball amb la llengua estrangera, Tallers 1 ha aproximat als vostres fills/es als/les artistes del territori des d’una perspectiva multilingüe.

Aquest projecte compta amb 10 anys de trajectòria. Enguany, aquest espai artístic, està dedicat al JOC i a les activitats socials de lleure. L’equip de mestres, tenint en compte propostes d’alumnes d’altres cursos, hem volgut centrar-nos en la FESTA MAJOR i, en concret, en les figures dels CAPGROSSOS que en aquest esdeveniment, molt sovint, podem veure.

L’objectiu doncs de TALLERS 1 serà el disseny i construcció de CAPGROSSOS que esdevinguin representatius del nostre entorn.

La idea és fer que els/les alumnes diguin i proposin trets distintius del poble i de l’entorn rellevants, importants…tant del passat com actuals i que identifiquin Sant Quirze de Besora i el seu entorn.

Un projecte que ja s’ha iniciat a les classes.

ÀLBUM DE FOTOS DELS TALLERS DE PLÀSTICA A L’ESCOLA

ÀLBUM DE FOTOS DE LA PRESENTACIÓ DELS CAPGROSSOS A L’ESCOLA